< Przejdź do Helmar Jacek A. Dobrowiecki

Vicon Origin

Vicon Origin, foto 1Vicon Origin, foto 2
Vicon Origin
<< do kategorii << poprzedni następny >>
513o:4857,4858

Vicon Origin - opis

 

Origin zawiera trzy zupełnie nowe elementy innowacyjnego sprzętu, a także oprogramowanie stworzone specjalnie dla nowego systemu LBVR firmy Vicon, wszystkie dostosowane do obecnych i przyszłych wymagań rynku. Po trzech latach rozwoju wraz z twórcami takimi jak Dreamscape Immersive, Origin zawiera wszystko, czego potrzebuje firma komercyjna, aby uzyskać w pełni wciągające wrażenia. Oprogramowanie do automatycznego uzdrawiania zdolne do naprawy kalibracji między sesjami, w połączeniu ze śledzeniem, które nigdy nie zawodzi, zapewnia również, że system wymaga minimalnego szkolenia i konserwacji w celu perfekcyjnego działania za każdym razem.

Pakiet Origin składa się z następujących elementów:

Viper - Kompaktowa, lekka kamera śledząca zaprojektowana specjalnie do pracy z technologią aktywnego markera.
Pulsar - poręczne klastry śledzące, które emitują unikalne, aktywne wzorce LED podczerwieni zsynchronizowane, aby zapewnić optymalną żywotność baterii, zaprojektowane tak, aby łatwo przymocować je do ciała uczestnika, kończyn i wyświetlaczy montowanych na głowie.
Beacon - Tworzy zsynchronizowaną sieć bezprzewodową łączącą się z klastrami Pulsar (lub innymi urządzeniami), umożliwiając im komunikację z kamerami Viper i zapewnienie bezproblemowej łączności.
Evoke - wysoce zautomatyzowana platforma oprogramowania oferująca niezniszczalne śledzenie i automatyczne leczenie między sesjami; w pełni funkcjonalny interfejs API, bezproblemowa integracja silnika gry i możliwość uruchamiania Evoke całkowicie w tle zapewniają bezbłędne przechwytywanie, z którego może korzystać każdy.
Dzięki Origin wielu uczestników może pojawiać się jednocześnie jako postacie w środowisku LBVR, z których każdy ma w pełni animowane awatary sterowane śledzeniem w czasie rzeczywistym przez Evoke. Uczestnicy noszą klastry Pulsar na ciele, kończynach i wyświetlaczach montowanych na głowie, przyczyniając się do stworzenia w pełni wciągającego doświadczenia, w którym każdy ich ruch jest odtwarzany w wirtualnym świecie. Uczestnicy mogą również wchodzić w interakcje z innymi i reagować na nie w oparciu o ich ruchy. Narzędzia i rekwizyty mogą również wykorzystywać klastry, umożliwiając ich przekazywanie między uczestnikami w celu zwiększenia zanurzenia.